Advertisement

KęKę - Moja Terapia (SzUsty Blend)

KęKę - Moja Terapia (SzUsty Blend) ''Dzieciom nie wystarczą lody i wycieczki do kina.
Dzieci potrzebują ojca na co dzień.''
~ Erns Busch


✖ SzUsty :


snapchat: szuusty
✖ Każdy, kto chce być na bieżąco z nowymi rzeczami ode mnie - zapraszam na grupę :
✖ Kękę :



Oryginał :


Inne utwory KęKę :






➡️KęKę - Moja Terapia (SzUsty Blend)⬅️

KONIECZNIE ZAJRZYJ :

✖PEERLESS :




✖CLEANT :



✖STREETCUSTOMPL :





© If any artist or label has copyright issues with my videos (including artists of the images used), please send an e-mail to: szustyblend6@gmail.com and I will remove it immediately!

SzUsty,blend,keke smutek,smutek,tato,mr kękę,rodzice,rodzina,ojciec,takie rzeczy,trzecie rzeczy,nowe rzeczy,ATELIER MUSIC,gdybyś nie istniała,bardzo proszę,miłość,kękę,keke,pln,rzeczy,trzecierzeczy,radomski,kedzior,hiphop,prosto,takierzeczylabel,smola,studio,kiki,kęki,keki,polski,presja,kikikeke,rap,drogi tato,taco hemingway,rany,kocham cię,moja terapia,KęKę - Moja Terapia (SzUsty Blend),chodźmy razem,kękę szusty blend,

Post a Comment

0 Comments