Advertisement

Prikaz sposobnosti Vojske Srbije Sloboda 2019 Serbian Army Military Exercise Freedom 2019

Prikaz sposobnosti Vojske Srbije Sloboda 2019 Serbian Army Military Exercise Freedom 2019 Na “Slobodi-2019“ su na statičkoj izložbi predstavljena tri nova transportna helikoptera Mi-17V-5, a mogli su da se vide i novi višenamenski helikopteri H145M. Do kraja godine za naše RV i PVO trebalo da stignu četiri nova desantno-jurišna helikoptera Mi-35M, koje je Srbija nabavila od Rusije, a ruske desantno-jurišne helikoptere Mi-35M su leteli na prikazu sposobnosti Vojske Srbije “Sloboda-2019“. Reč o helikopterima za RV i PVO Vojske Srbije već oni pripadaju Vazdušno-kosmičkim snagama Rusije. Učešće u prikazu je uzelo više od 2400 pripadnika Vojske Srbije, 100 borbenih i neborbenih vozila i sistema i oko 25 vazduhoplova. Takođe u okviru prikaza sposobnosti su pokazani vojni vazduhoplovi lovački avioni MiG-29. U defileu jedinica – pešadijskom ešalonu su bili i i kadeti, pripadnici Vojne akademije, koji su nosili replike zastava iz Drugog svetskog rata, jedninica koje su učestvovale u oslobođenju Beograda i veterani. Motorizovani ešalon je prikazao veliki broj paleta naoružanja vojne opreme naše namenske industrije – Lazar 3, Morava, Tamnava, Oganj modularni, Oganj digitalizovani, Šumadija, Haubica Aleksandar, zatim donacija Rusije oklopno-borbena vozila BRDM-2MS
Three new Mi-17V-5 transport helicopters were presented at the static exhibition "Freedom-2019" and new H145M multipurpose helicopters could be seen. By the end of the year, four new Mi-35M assault helicopters were to arrive for our RVs and PSFs, which Serbia had acquired from Russia, and the Russian Mi-35M assault helicopters were flown to demonstrate the capabilities of the Serbian Army "Freedom-2019". The helicopters for RV and Air Defense of the Serbian Armed Forces already belong to the Russian Air Force. More than 2400 members of the Serbian Armed Forces, 100 combat and non-combat vehicles and systems and about 25 aircraft took part in the show. It has also been announced that as part of the capability preparation, military aircraft will be MiG-29 fighter jets. Cadets, members of the Military Academy carrying replicas of WWII flags, units participating in the liberation of Belgrade and veterans were also in the defile of units - infantry. The motorized echelon showed a large number of military equipment armaments of our dedicated industry - Lazar 3, Morava, Tamnava, Modular fire, Fire digitized, Sumadija, Howitzer Alexander, then a donation of Russia armored combat vehicles BRDM-2MS

Lazar 3,Mi-35M,Mi-17V-5,H145M,RV i PVO,Sloboda-2019,RV i PVO Vojske Srbije,MiG-29,Morava,Šumadija,Tamnava,Oganj modularni,Oganj digitalizovani,Nora B-52,Haubica Aleksandar,BRDM-2MS,WWII flags,MiG-29 fighter jet,Military Academy,Russian Air Force,Serbian Armed Forces,Serbian Army,Freedom-2019,Mi-35M assault helicopter,H145M multipurpose helicopter,Mi-17V-5 transport helicopter,

Post a Comment

0 Comments