Advertisement

ORMANDA OYNADIM BAM GÜM DALDIM !!! - CALL OF DUTY Mobile

ORMANDA OYNADIM BAM GÜM DALDIM !!! - CALL OF DUTY Mobile Call Of Duty Mobile da bu bölümde ormanda oynadım ve soğuğa karşı da mücadele vererek hayatta kalmaya çalıştım. Rakiplerimi gördüğüm yerde bam güm daldım ve ormandaki soğuk zorlu hava koşullarına rağmen rakiplerimi birer birer avladım. Ha bir de drone şov yaptım. Hemde gerçekten :D Ormanda Bam Güm Daldım !!! İyi seyirler dostlar...

EFSANE GELDİ !! CALL OF DUTY MOBILE ÇIKTI !!


NİNJA OLDUM

call of duty mobile,call of duty mobile türkçe,cod mobile,call of duty mobile taktikleri,cod mobile inceleme,kozmik karınca cod mobile,en iyi telefon oyunları,pubg mobile rakibi oyunlar,pubg mobile benzeri oyunlar,cod mobile emülatör,cod mobile bilgisayar,cod mobile pc,cod mobile ayarlar,cod mobile hile,cod mobile türkçe,oyun,mobil oyun,kozmik karınca,drone uçurmak,ormanda bam güm daldım cod mobile,

Post a Comment

0 Comments